Medrese'den Döndüm Allah'ım


Kafam ağrıyor patlayacak gibi
Medreseden döndüm Allah'ım
Ahırdakı inek bağırıyor
Yemekten çatlayacak gibi
Ve ben ölünce
On iki doğuracak gibi


Medreseden döndüm Allah'ım
İbadet ettim herkes gibi
Ama kafam cehennemin dibi
İnek yarın sabaha çıkarsa şükür sana
Ya da öldürmeden onu
Yanındaki nankör dana


Medreseden döndüm Allah'ım
İki canlı besliyorum iki tane
Biri ahırda bağırıyor ölecek gibi
Diğeri tam koynumda uyuyor
Ve sayıklıyor melek gibi


Medreseden döndüm Allah'ım
Çocuk babası olacağım ben
Doğmamış çocuğumun babası
Ama yazdığın çok zoruma gitti Allah'ım
Çocuğumun yazgısı kömür karası


Medreseden döndüm ben Allahım
Ölmeme Üç ay kalmış
Abimin terhisi bile yetişmiyor
Allah'ım ölüyorum ben
Yazdığın kader, verdiğin keder
İyileşmiyor


Medreseden döndüm Allah'ım
İki canlıların ikisi de öksüz doğuracak
Ve bundan bin yıl önceki yarın
Süleyman oğlunu boğduracak
Sen de beni öldüreceksin
Ve ahırdaki ineği, hemen yarın
Öksüz çocuklar hep yarım


Medreseden döndüm Allah'ım
Yardım et iki canlılara
Üç aydan öteye ikisi de doğuracak
Ama medrese yolundan dönen bu adam
Üç aydan öteye burada olmayacak


Yorumlar