Ölüme Giden Son Vagon



Nasıl anlar insan kaybolmadan eve vardığını
Kaçıncı vagon geçerken anlar kış gelir yine
Ve
Hangi yorganın altında ölür yaşlı bir göçmen nine
Ya da hangi taştan mağara geçirmez yoksulluğu
Hangi el örmesi bez bebek öldürebilir umudu

Sen hangi rayın altına yatarsın da
Trenler tam omuzlarında şaha kalkar
Beyaz bembeyaz dalgalanan tenin
Hangi ölüyü kıskandırır da havalanır yorganlar

Ya da ben bir sonbahar akşamı
Kulaklarım kuşların konduğu tellerdeyken
Dudaklarımla duyarım sesini

Ya da ben kara zemheride bir sabaha karşı
Gözlerim kan çanağı iken
Nasıl alırım ölüm haberini

Ya da ben ölmeliyim bu gece
Kafamın üstündeki gökyüzüne küskünüm
Ayaklarımın altındaki cehenneme yürürüm

Ve ben gerçekten ölmeliyim bu gece bitmeden

Beyaz tenini kanımla kirletmeden
Tren raylarında sahipsiz kalmadan
Omuzlarının ışığına dalıp gitmeden

Ve ben gerçekten ölmeliyim bu gece
Yorganın altında bir gece daha seni
sevmeden






















Yorumlar

Yorum Gönder